Mijn Klacht:
En weer geen folders gehad en dat week 27.
Ze beloven van alles maar er wordt niets maar er wordt niets aan gedaan
Volgens mij lachen ze er om
Gewenste Oplossing:
Wil graag de folders in de bus en niet in de afvalbak zo als ik dat vaak zie


