Mijn Klacht:
Nu al heel veel keren een klacht ingediend over de folderbezorging Laurierstraat 4814KM en 4814KN te Breda.
Nu weer 2 weken geen bezorging en daarvoor enkele weken het verkeerde pakket ( zonder DIRK-folder voor Hoge Vught te Breda
Al eerder gemeld en laatste keren op 23 30 Augustus en ook 8 September
Jullie zetten klacht als afgehandeld maar er gebeurd helemaal niets.
Er wordt gezegd dat regiomanager zich ermee gaat bemoeien, nou die is waarschijnlijk dan ook met vakantie.
Al een jaar lang veel problemen met bezorging, behalve in de maand December, want dan kunnen ze wel aanbellen voor een bezorgersfooi.
Gewenste Oplossing:
Normale bezorging op tijd voordat de folderreclame ingaat.

