Klacht: 99 euro afgeschreven voor iCloud upgraden maar niet gekregen

op 13 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg via mijn computer een upgrade aangeboden en die heb ik geaccepteerd echter heeft de upgrade niet plaatsgevonden

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn upgrade plaatsvind

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 13 oktober 2016 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Blom,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, in dit geval Dropbox.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Heeft op 05 november 2016 om 11:09 geantwoord

u kunt wel het geld terugsturen dus ik vraag u bij deze dat te doen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanine blom