Klacht: 90 grave

op 28 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

28 september lijn 90 richting Grave, bus hoort er om 7.27 te zijn op Den Bosch centraal, maar die betreffende bus is niet meer komen opdagen. Dus heb ik moeten wachten tot de volgende bus, wat dus betekend een half uur langer wachten en daardoor dus weer te laat kom op mijn werk. Vorige week was het ook al raak met lijn 90, maar dan richting Den Bosch. Binnen 1 week is er al 2x een bus uitgevallen, kijk aub even naar het betreffende traject hoe dat komt, want zo is het niet prettig reizen.

Gewenste Oplossing:

Zorg dat wanneer een bus komt te vervallen een vervangende bus word ingezet en dat ook communiceer met de reizigers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 september 2017 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste WeiLi,

Balen dat de bus 2x niet is komen opdagen. Heb de reden hiervan helaas niet kunnen ontdekken. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door WeiLi