Klacht: 9 dagen sinds bestelling nog niks binnen

op 20 juni 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Zo traag heb ik het nog niet meegemaakt. 9 dagen sinds de bestelling en ik heb nog niets binnen. Er zat al 6 dagen tussen de bestelling en het mailtje van H&M dat de bestelling onderweg was. Blijkbaar moet de kleding van Mars komen, want zelfs kabeltjes uit China via Aliexpress komen sneller aan. Volgende keer maar Zalando, Spartoo of Dress-for-less, want dit slaat nergens op.

Verzendkosten terugbetalen, want voor zulke trage verzending zou niet betaald hoeven worden.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 24 juni 2016 om 14:53 geantwoord

Hallo,

We hebben vandaag geprobeerd contact te leggen met de klant om onze excuses aan te bieden. Jammer genoeg konden we de klant niet telefonisch bereiken maar hebben we dit via e-mail gedaan. De vertraagde levertijden vanuit ons magazijn zijn bij ons bekend. Dit is jammer genoeg een probleem waar we op het moment met man en macht aan werken. We zijn de achterstand aan het inhalen en hopen dit dan ook zo snel mogelijk opgelost te hebben. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot voorraad en levertijden, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Heeft op 16 juli 2016 om 21:20 geantwoord

H&M doet het voorkomen als een incidenteel probleem. Een blik op de stroom klachten en de bijbehorende data toont aan dat het structureel is. Excuses is niet nodig en heeft de klant weinig aan. Los je logistieke processen op en reken geen verzendkosten tot die tijd. Of zet bij het plaatsen van de bestellingen heel duidelijk dat H&M extreem traag levert. Dan kan ik als klant zelf bepalen wat ik daar mee doe.

Alle klachten die gemeld zijn door S E.