Klacht: 8000 euro spoorloos is mijn rekening ”besmet”?

op 20 augustus 2016 over ABN Amro in de categorie Banken

Ik heb de afgelopen 8 maanden verschillende malen getracht bedragen van mijn abn bedrijfsrekening te tilburg naar mijn prive rekening abn te nijmegen over te boeken
dit ging verschillende malen fout door activiteiten van verschillende fraudeurs te tilburg.
echter de abn stond steeds garant voor de weggesluisde bedragen en verzekerde mij dat de rekening in orde was en veilig
2 weken geleden besloot ik dus 8000 euro over te maken via bankmedewerkster mw v.d. Wijse te tilburg naar nijmegen waar de heer v.d.Kolken deze zaak in behandelde.
Na een paar dagen ging ik naar het hoofdkantoor nijmegen waar de heer v.d. Kolken mij verbaast vroeg of ik het geld nog niet ontvangen had
hij keek in de computer en wij zagen dat mijn rekening op de computer vol met rode gevarentekentjes stond
heer vd Kolken zei mij dat de rekening blijkbaar toch nog ”besmet” was vanwege de fraudeursactiviteiten in het verleden, echter hij schoonde de hele rekening opnieuw op en belde ook direct naar het hoofdkantoor in Amsterdam om verificatie code die op hogere bedragen zit voor veiligheid ook gelijk groen licht te laten

geven wat ook goedgekeurd werd dus kon ik het geld de volgende dag verwachten. echter de volgende dagen stond ik nog verschillende malen bij de heer v.d Kolken op de stoep die mij verzekerde dat de fout bij het hoofdkantoor te Amsterdam moest zitten.
hij had al verschillende malen daarheen gebeld ook omdat hij in de computer het bedrag niet meer kon traceren.
Toen ik hem meedeelde dat ik een klacht met zijn naam erin op klacht.nl wilde zetten daar ik met andere banken ook al moeilijkheden had zei hij tot mijn verbazing dat ik dat maar beter kon doen aangezien hij wel wist dat er bij de abn veel mis was en een klacht het misschien ”los” kon maken
hij kon er volgens hem in Amsterdam niet tussenkomen en daardoor begon ik te vermoeden dat er bij deze zaak hoge managers in Amsterdam betrokken moesten zijn aangezien heer v.d.Kolken ook een hogere manager is .Sinds woensdag is de zaak in een patstelling niemand weet waar mijn geld is vandaar deze klacht

Ik ben tevreden als ik mijn geld eindelijk eens zou krijgen en mijn rekening eindelijk eens normaal zou functioneren
Deze klacht is geschreven door mij Peter Vermeulen geinspireerd door Gemma Leenders mijn vriendin

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 24 augustus 2016 om 12:39 geantwoord

Vanuit ABN AMRO Webcare hebben we de klacht op 22 augustus in behandeling genomen. We hebben de klant gebeld en de klacht besproken.

Het gaat niet om een overboeking van € 8000,- maar om € 80,-. Daarnaast betreft het een rekening bij ASR in plaats van een rekening bij ABN AMRO. Vandaar dat wij de klacht op dit forum sluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Vermeulen