Klacht: 7 x gebeld in 2 dagen tijd

op 30 april 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Men belt continue anoniem. Steeds zelfde verhaal. Mooie aanbieding.
Ik wil niet gebeld worden. Medewerkers zeeeeer agressief en onbeschoft.
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik NIET gebeld wil worden en sta inschreven bij Bel mij niet en nog bellen jullie mij. Als ik dan tegengas geef door te zeggen dat men mij van de lijst moet afhalen hoor ik gezucht en de woorden PFF WAT JIJ WIL JOH..pardon ?? Ik werk zelf al 16 jaar in de service wereld en dit betekent een WW aanvraag als ik mij zo zou gedragen.

Ik maak nog eens duidelijk in gesprek 7 dat ik het bel mij niet al heb ingevuld en de medewerker draait z’n script af : dan krijgt u nu een bandje voor het bel mij niet register.

Kappen! Nog 1x en ik doe aangifte wegens stalking. Ik weet dat het callcenter in Zoetermeer zit. Teleperformance krijgt hier ook een kopie van.

Mijn tel. Nummer schrappen

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 30 april 2016 om 15:33 geantwoord

Geachte heer Janssen ,

Allereerst onze excuses dat u ongewenst bent gebeld door de Nederlandse Staatsloterij. Ik kan me voorstellen dat u dit als erg vervelend ervaart.

De Staatsloterij past het Bel-me-niet Register toe in alle gevallen waarin dat is vereist. Wanneer u bent ingeschreven in het Bel-me-niet Register zullen wij u nooit bellen, tenzij u:

- Een klant bent (geweest) van de Staatsloterij;
- Zelf heeft aangegeven dat wij u mogen bellen voor een aanbod om mee te gaan spelen. Dit kan bijvoorbeeld wanneer u op internet een enquête invult en in een vraag aangeeft een telefonisch aanbod te willen van de Staatsloterij of na de enquête aanvinkt dat wij u mogen bellen.

In deze gevallen is het toegestaan u telefonisch te benaderen ondanks dat u in het Bel-me-niet Register staat. Tijdens elk telemarketinggesprek hebt u echter wel de mogelijkheid om gebruik te maken van uw recht van verzet. Dit betekent dat u tijdens ieder ongevraagd telefoongesprek aan kunt geven dat u in de toekomst niet langer gebeld wilt worden door het bellende bedrijf of organisatie.

Ik heb u naar aanleiding van uw klacht aangemeld voor het Recht van Verzet voor de Staatsloterij. Uw telefoonnummer zal zo spoedig mogelijk van onze telefoonlijst worden verwijderd.

Houdt u alstublieft rekening met een verwerkingsperiode van 4 weken, het kan dus voorkomen dat u in de tussentijd nog een keer gebeld wordt.

Mijn excuses voor het eventuele ongemak.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 023 13 03 (gratis).

Liza Ketelaar
Klantenservice Staatsloterij