Klacht: 626

op 18 mei 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 mei 2018 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste brigittevangurp,

Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als de bus niet komt opdagen. Vooral als het vaker voorkomt. Je klacht hebben wij ook telefonisch ontvangen en geregistreerd. De klacht is intern uitgezet zodat het verder onderzocht wordt. Je ontvangt hier zo spoedig mogelijk een reactie op.

Met vriendelijke groet,

^Sietse
Klantenservice Arriva

Heeft op 23 mei 2018 om 08:58 geantwoord

Bus komt nog steeds vaker niet als wel

Alle klachten die gemeld zijn door brigittevangurp