Klacht: 6 Tuinstoelen van merk Bois Le Duc

op 20 juni 2017 over Cranenbroek in de categorie Tuin

Eind zomer 2015 hebben wij 6 tuinstoelen gekocht van het merk Bois Le Duc.En een heel compleet lounge set. Nu het volgende alle 6 de tuinstoelen zijn aan de bovenkant helemaal kapot losgelaten het kunstof is geheel geknapt. Ook hebben wij het onderhoudsmiddel erbij genomen wat ze adviseerde. Het lounge set niets mee aan de hand. En was het nu 1 stoel oké maar alle 6 de stoelen helemaal kapot is echt niet oké. Helaas was de bon geheel vervaagd en niet meer leesbaar. Hopelijk komt er toch een oplossing. Tuinstoelen die niet eens 2.5 jaar mee gaan moet je naar mijn idee beter niet verkopen.

Ik zou graag gehoord willen worden. En dat ze er naar kijken.En de tuinstoelen vergoeden. Want dit kan echt niet. Dan zou ik elke 2.5 jaar nieuwe tuinmeubelen aan moeten schaffen. Het vorige set heb ik zeker 8 jaar mee gedaan.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cranenbroek

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia Beije