Klacht: 536995

op 03 augustus 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Simpel heeft klacht 536995 als opgelost gezet terwijl dit niet waar is.
simpel liegt dus ook nog is.

Nogmaals initele contract is van 2012, bij wet (2009) kan ik dus maandelijks opzeggen.
Simpel uitvoeren dus!

Laat deze klacht een waarschuwing zijn voor simpel om simpelweg een andere provider te nemen.

O en dat van dure extra kosten buiten bundel zonder waarschuwing, daar heb ik inmiddels ook ervaring mee met deze toch niet zo simpele maar vooral slinkse telecom bedrijf.

Ronduit onbeschoft dat simpel overigens klacht via hier direct reageert maar naar klantenservice simpel weg geen antwoord geven

Abonnement op normale wijze stop gezet in plaats van dat ik vanaf 01-09-2016 incasso's

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 03 augustus 2016 om 11:49 geantwoord

Beste heer Beniest,

Bedankt voor uw bericht.

Uw stelling dat wij de wet overtreden is ongegrond daar u zelf uw abonnement heeft verlengd (zie bijlage).
U heeft de bijhorende voorwaarden geaccepteerd, waardoor u de nieuwe contracttermijn van 24 maanden heeft geaccordeerd. De initiële startdatum is daardoor niet meer relevant in deze.

Uw verzoek zal dus niet worden ingewilligd en ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

​Casper​

Simpel klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door basbbbb