Klacht: www.50liefde.nl één en al list bedrog

op 14 september 2018 over 50liefde in de categorie Datingsites

Heb een contract van 1 maand afgesloten vanaf 19 augustus 2018 tot 19 september 2018 bij de site www.50liefde.nl. Gezien mijn slechte respons op de site wilde ik mijn abonnement niet verlengen. Die kans kreeg ik helemaal niet want al op 13 september 2018 werd er van mijn rekening de nieuwe abonnementsperiode zijnde 19 september 2018 tot 19 oktober 2019 afgeschreven zonder mijn toestemming op automatische incasso. Heb het laten storneren. Heb een suggestie voor een nieuwe site naam voor hen: www.50maffia.nl
Deze gangsters moeten strafrechterlijk worden aangepakt wegens misleiding en oplichting. Frans Swart

Ik ben pas tevreden als 50liefde.nl direct staakt met misleiden en oplichten van al hun (aspirant) abonnees en alle ten onrechte geïnde incasso´s van misleide en bedrogen cliënten aan hen terug heeft betaald.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 50liefde over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door 50liefde in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat 50liefde een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

50liefde

Heeft op 28 mei 2019 om 14:03 geantwoord

Beste,

Een naar bericht om te lezen. Bij het aangaan van een maand abonnement betaald u inderdaad eenmalig €19.99. Na de duur van deze overeenkomst wordt het abonnement automatisch verlengd voor het reguliere tarief van €39.99. Lees hieronder:

'' Op te kunnen profiteren van alle voordelen van het Premium lidmaatschap wordt er na de eerste contractperiode het lidmaatschap maandelijks met een termijn van 1 maand volgens de voorwaarden van het standaard abonnement verlengd. ''

U kunt het abonnement opzeggen via de mail of schriftelijk. Dit zal geen enkel probleem moeten zijn.

Hopende u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd

Team 50liefde

Alle klachten die gemeld zijn door Frans Swart