Klacht: onterechte incasso

op 26 september 2018 over 50liefde in de categorie Datingsites

Goedemiddag,

Heb mij 19 augustus 2018 aangemeld bij 50liefde. 1 euro voor 3 dagen. Een dag van te voren opgezegd en de dag erna m n account verwijderd. De site bevat veel nep profielen.
Een dag later bleek er 39.99 door 50liefde te zijn afgeschreven. Heb ik gestorneerd.
Ik heb geen eerdere mails hierover ontvangen dus ik ben nergens in gebreke gebleven.

Van het centraal bureau incasso ontving ik onderstaande mail.

Geachte heer,

Betreft: 50liefdeConnectionbuilders rens snoek Betaling ID: 51511

AANMANING:

ConnectionBuilders heeft zich tot ons gewend inzake een achterstallige betaling met betrekking tot 50liefde . Ons is verzocht om de incasso van haar openstaande vordering op u ter hand te nemen. U bent eerder in gebreke gesteld, maar een betaling is uitgebleven, waardoor er incassokosten bij u in rekening worden gebracht.

Hoofdsom € 79,98
Rente € 0,00
Buitengerechtelijke incassokosten € 40,00
In mindering voldaan € -0,00
Totaal € 119,98

Dlt is oplichting. Ze moeten stoppen met het sturen van deze mails. Na 3 dagen heb ik geen gebruik meer gemaakt van hun diensten en mijn profiel verwijderd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 50liefde

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 50liefde nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door renss