Klacht: onterecht abonnement en onterechte domiciëring

op 15 april 2018 over 50liefde in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg een mail met het aanbod om 10 dagen lid te zijn voor 4,99 euro.
Op 12 april werd er 39,99 euro per domiciliëring van mijn rekening gehaald door CURO Payments B.V.
Ik was zogezegd een abonnement aangegaan omdat ik niet binnen de 78 uur opgezegd had.
Ik heb nooit een mail gekregen dat ik de algemene voorwaarden moest lezen.
Ik heb de betaling en domiciliëring direct laten blokkeren door mijn bank en een mail gestuurd naar 50liefde.
Nu ben ik zogezegd lid tot 17 mei.
Moet ik nu die 39,99 euro betalen Ik heb gelezen dat heel veel mensen te maken kregen met incassobureau met nog meer hoge kosten tot gevolg.
Graag antwoord van uwentwege.

Bij voorbaat dank

Mw. Sinia Pascale

Gewenste Oplossing:

graag zou ik een oplossing vinden voor dit probleem

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar 50liefde over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht sympa

1 jaar geleden - nu heb ik gisteren 87.50 euro moeten betalen onder dreiging van een incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 50liefde in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 50liefde een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

50liefde

Heeft op 27 juni 2019 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Sympa,

Ons excuus voor dit extreem late antwoord.

Het klopt inderdaad dat voorheen de 3 10 daagse actie abonnementen automatisch werden verlengt na de duur hiervan. Dit betekent dat het tarief van €39.99 van kracht zou gaan voor onbepaalde tijd.

Een opzegtermijn van één maand moet u rekening mee houden waarbij er inderdaad nogmaals €39.99 zou worden afgeschreven de administratiekosten van €7.50.

Volgens onze administratie zou alles nu conform moeten zijn. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Team 50liefde.

Alle klachten die gemeld zijn door sympa