Klacht: na opzegging doorgaan met innnen

op 08 juni 2018 over 50liefde in de categorie Datingsites

vandaag kreeg ook ik van topfinincasso.nl aanmaning tot betaling. wat is het geval, vorig jaar ben ik in een aanbod van 3 maanden lidmaatschap voor 98, getrapt, na een maand las ik zoveel negatieve berichten over 50liefde dat ik heb opgezegd, ik kreeg een bericht dat de opzegging was voldaan na een mail van hun, de maanden gingen voorbij en ipv de mail om opzegging te bevestigen gingen ze maandelijks innen, ik heb zoveel mogelijk terug kunnen boek en nu sturen zij incasso. mij mogen ze voor het gerecht slepen en ik hoop dat jullie dan willen aansluiten.
Groet,
Francien

Ik ben pas tevreden als zij mij nu met rust laten omdat zij na die 3 maanden lidmaatschap eigen 2 maanden ten onrechte nog hebben gekregen omdat ik dat niet meer kon terug boeken, het zou te lang geleden zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar 50liefde over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 50liefde in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 50liefde een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

50liefde

Heeft op 28 mei 2019 om 13:32 geantwoord

Beste,

Een naar bericht om te lezen. Om in te gaan op uw klacht, de premium abonnementen worden automatisch na de duur, elke maand verlengd voor de reguliere tarieven van €39.99. Gezien u na één maand heeft opgezegd, betekent dit dat u al voor één maand betaalt had.

De tweede maand is dat bedrag al van uw rekening afgeschreven omdat het in die specifieke maand afspeelde, waarbij u ook nog met één maand opzegtermijn zit. Dit verklaart de 2 maanden die u nog afgeschreven heeft gekregen.

Hopende u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd.

Team 50liefde

Alle klachten die gemeld zijn door oooooooooooooooooooooooooooooooo