Klacht: misleiding en bizarre pressie

op 30 november 2018 over 50liefde in de categorie Datingsites

Zoals zovelen, 1 maand lidmaatschap en vlak ervoor via email opgezegd. Had men nooit ontvangen. Vervolgens hele lithanie van brieven van incassobureau(gelieerd aan deze org.) met alsmaar dreigende toonzetting, dossiervorming en rechtsgang. Men reageert nergens op. Via helpdesk kreeg ik bericht dat men mijn betalingsaanbod van 2 maanden zou doorspelen naar de adminstratie, u raadt het al…5 weken voorbij en nooit iets vernomen en kan dus ( wilde ik uit protest voldoen euro 39.90) maar werd bestookt met dreigende smsjes en diverse maningen incass-bureau. Ik heb besloten helemaal niets te gaan betalen want men misleidt vele mensen en bedient zich van praktijken die aan de kaak gesteld moeten worden.

Excuusbrief, vervallen verklaring van alle vorderingen, presance in t.v-konsumentenprogramme waar men excuus aanbiedt voor wanprestaties, misleiding, algehele vorotgang, toegeeft in strijd te handelen met vigerende Europese wetgeving als het gaat om de algemene voorwaarden (AV -art. zie verslag Radar.relaas juriste aldaar), vervanging leidinggevenden, herziening adminstratie-protocollen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 50liefde

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 50liefde nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zappa1956