Klacht: Krijg van incasso bureau Topfin een aanmaning om te betalen

op 23 mei 2018 over 50liefde in de categorie Datingsites

Krijg van incasso bureau Topfin een aanmaning van betaling , ben € 79.98 schuldig aan 50Liefde en aan het incasso bureau € 40,00 . Heb een mailtje gestuurd aan incasso bureau, krijg hier geen reactie op. Vreemd. Nog een keer een mailtje gestuurd of ze me willen bellen hier ook geen reactie op . Vanmorgen zelf met ze gebeld en werd zeer onvriendelijk te woord gestaan. Dhr. zegt dat ze me wel een mail hebben gestuurd , vreemd niet ontvangen en dat ik ook al een aantal mailtjes van 50 Liefde had ontvangen als aanmaning. Vreemd nooit ontvangen. Heb het gevoel dat ze het verzinnen.

Heb een aantal klachten gelezen van 50Liefde , en die komen overeen met mijn klachten. maw precies hetzelfde. Dus vreemd dat het meer voorkomt. Ben tevreden als deze aanmaning gewoon verscheurt wordt en anders zie ik mij genoodzaakt Radar in te schakelen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar 50liefde over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 50liefde in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 50liefde een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

50liefde

Heeft op 28 mei 2019 om 13:26 geantwoord

Beste,

Een naar bericht om te lezen. Om misverstanden te voorkomen in de toekomst maken wij u erop attent dat ongeacht de abonnementsvorm die u kiest, automatisch elke keer na de duur van de overeenkomst, er met één maand verlengd wordt.

Heeft u een nieuwe partner of vriendschap kunnen vinden? Of wilt u geen gebruik meer maken van onze diensten, dient u schriftelijk op te zeggen. Hierbij moet u rekening houden met één maand opzegtermijn.

Waarschijnlijk heeft u dus een premium abonnement gekozen waarbij er twee keer automatisch verlengd is na de duur van het abonnement. Of dit nou 1, 3, 6 of 12 maanden is. Daarna gelden de reguliere tarieven van €39.99,-

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team 50liefde

Alle klachten die gemeld zijn door Irma57