Klacht: 500 euro teveel betaald

Callumsvlasblom op 10 april 2019 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Sinds 2015 heb ik een lenzen abonnement bij jullie. Deze is ruim 4 jaar geleden afgesloten in filiaal Oss, in Noord Brabant. Echter hebben zij een fout gemaakt in de hoeveelheid lenzen die ik om de 3 maanden ontvang. Namelijk stuurden zij mij 3 setjes van 3 lenzen per oog per 3 maanden. Dit zijn 6 doosjes per keer.
Je kunt je dus voorstellen dat ik veel te veel lenzen in huis heb en daarom ook veel te veel heb betaald de afgelopen 4 jaar.

Deze fout is ontdekt door de lieve en behulpzame medewerker van filiaal Rotterdam Alexander genaamd Priscilla de Vries. Zij adviseerde mij alle gesloten doosjes terug te sturen naar Specsavers en zij gaf mij hiervoor meerdere retour etiketten mee. Zij rekende uit hoeveel ik ongeveer teveel heb betaald de afgelopen 4 jaar en ze kwam uit op 480 euro. Dit is ontzettend veel en dit is een fout geweest door jullie bedrijf.

Mevrouw de Vries adviseerde mij om het hoofdkantoor in kennis te stellen van alle lenzen die ik retourneerde, waarop ik een dame van de klantenservice aan de telefoon kreeg. Deze dame vertelde mij in eerste instantie dat ik alleen de lenzen van de afgelopen 30 dagen terug mocht sturen en dat de rest verloren geld zou zijn.
Hiermee ging ik natuurlijk niet akkoord en na een aantal minuten van overleg tussen de dame aan de telefoon en een van haar collega’s hoorde ik dat ik de lezen van de afgelopen 2 maanden mocht retourneren en dat ik dit geld terug zou krijgen.
Als ik uitreken hoeveel geld dit is kom ik uit op 180 euro. Terwijl ik ruim 500 teveel heb betaald door een fout van Specsavers.
Aan het einde van het telefoongesprek hoorde ik de dame zeggen dat ze het vervelend vond dat de fout gemaakt is, echter klonk het niet gemeend.

Ik voel mij, niet zozeer door de fout want dat kan gebeuren, maar door de afhandeling door de dame aan de telefoon en het antwoord wat ik kreeg niet serieus genomen en flink in de zeik genomen. Dit grapje kostte mij 500 euro en de fout word niet eens hersteld…

Hierbij dien ik deze klacht in, ik verwacht een reactie en ik hoop dat wij hier samen uit kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

Callum Vlasblom

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld terug willen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 11 april 2019 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen heer Vlasblom,

Hartelijk dank voor uw bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij hebben via onze klantenservice [email protected] ook uw klacht ontvangen.

Wij willen u laten weten dat wij deze zaak zullen uitzoeken en komen er spoedig bij u op terug via onze klantenservice.

Nogmaals dank voor uw bericht.

Met vriendelijke groet,
Specsavers International BV

Callumsvlasblom

Heeft op 17 april 2019 om 18:19 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik wacht af!

Alle klachten die gemeld zijn door