Klacht: 50 euro kosten aan ongewenste subway surfer abonnement!!!

Rena grund op 04 december 2021 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kwam er per toeval achter dat ik lid ben van GameCraze Subway Surfer? Ik heb hier echter NOOIT toestemming voor gegeven sterker nog ik weet niet eens wat het is. En het is mij echt een groot raadsel hoe dit gebeurd kan zijn. Blijkt dat de kosten gewoon zonder pardon bij je mobiele abonnement afgeschreven worden. Absurd en pure oplichterij!

Gewenste Oplossing:

Kosten die gemaakt zijn vergoeden en terugstorten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gamecraze over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Gamecraze in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamecraze een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamecraze

Heeft op 06 december 2021 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Grund,

In antwoord op uw bericht het volgende;

We vinden het vervelend dat u niet op de hoogte was van uw aankoop en willen u graag de kosten vergoeden. Als u uw IBAN nummer naar onze helpdesk stuurt, dan zal het bedrag van EUR 55,- binnen 10 werkdagen teruggestort worden. Ons mailadres is [email protected]

Voor een blokkade kunt u terecht op de site www.payinfo.nl

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

Met vriendelijke groet,
CFM Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door Rena grund