Klacht: 5 weken zonder vaatwasser in een gezin met kinderen

op 11 mei 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

5 werken geleden is er een monteur geweest ivm een storing op de vaatwasser. Er moest een onderdeel vervangen worden, welke een collega in zijn auto had liggen. Het zou 1 week duren, hij zou contact opnemen.
Twee weken verder heb ik niets gehoord, contact opgenomen. ” de onderdelen zijn besteld mevrouw “. Oké
Weer 2 weken verder wederom gebeld omdat ik van niemand iets gehoord had. ” mevrouw, ik zal de monteur bellen, dan gaat hij contact opnemen met u”. Oké.
Vorige week gebeld om een klacht in te dienen omdat ik inmiddels al 4 weken zonder vaatwasser zit. ” mevrouw, de onderdelen zijn inderdaad besteld. Ik zal de monteur vragen of hij u hierover belt”. Oké
We zijn nu bijna 5 weken verder, 3 telefoontjes verder en nog steeds neemt niemand contact op om mij op de hoogte te brengen hoe nu verder

Gewenste Oplossing:

Dat er iemand contact opneemt hoe de zaken ervoor staan, waarom het zo lang duurt.
Ik zou tevreden zijn als ze geen kosten rekenen voor het onderdeel want 5 weken zonder vaatwasser in een gezin met kinderen is niet fijn!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Verduijn