Klacht: 5 weken zonder vaatwasser in een gezin met kinderen

op 11 mei 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

5 werken geleden is er een monteur geweest ivm een storing op de vaatwasser. Er moest een onderdeel vervangen worden, welke een collega in zijn auto had liggen. Het zou 1 week duren, hij zou contact opnemen.
Twee weken verder heb ik niets gehoord, contact opgenomen. ” de onderdelen zijn besteld mevrouw “. Oké
Weer 2 weken verder wederom gebeld omdat ik van niemand iets gehoord had. ” mevrouw, ik zal de monteur bellen, dan gaat hij contact opnemen met u”. Oké.
Vorige week gebeld om een klacht in te dienen omdat ik inmiddels al 4 weken zonder vaatwasser zit. ” mevrouw, de onderdelen zijn inderdaad besteld. Ik zal de monteur vragen of hij u hierover belt”. Oké
We zijn nu bijna 5 weken verder, 3 telefoontjes verder en nog steeds neemt niemand contact op om mij op de hoogte te brengen hoe nu verder

Dat er iemand contact opneemt hoe de zaken ervoor staan, waarom het zo lang duurt.
Ik zou tevreden zijn als ze geen kosten rekenen voor het onderdeel want 5 weken zonder vaatwasser in een gezin met kinderen is niet fijn!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Verduijn