Klacht: 4x geannuleerd

op 22 november 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op 1-11 een pakket tv en internet afgesloten, dacht ik. Na een week eens op de status kijken en tot mijn verbazing geannuleerd. Gelijk gebeld en ze konden niet zeggen waarom het geannuleerd was. Weer een nieuwe aanvraag gedaan met de telefonist, weer na 1 week geannuleerd. Weer dezelfde procedure gedaan en verdorie werd het weer geannuleerd. Wat blijkt de oude bewoner was niet uitgeschreven, de oude bewoner zei van wel. Weer de procedure doorgelopen en zogauw de oud bewoner opzegt zou het abonnement ingaan.. Gisteren heeft de oudbewoner nog een keer opgezegd dus vandaag gelijk gebeld en gevraagd hoelang het nog gaat duren en je raad het al, weer geannuleerd. Zeg ik vraag meer weer aan maar dan met voorrang en wilt die vrouw weer alle gegevens hebben, maar aangezien mijn zoon nu aan het werk is kon ik zijn reknr niet geven. Sorrie mevrouw belt u maar terug als u het wel weet. Beetje achterlijk dat er nergens meer gegevens van hem staan. Als het aan mij zou liggen mag ziggo echt door de stront zakken, maar mijn zoon gaat beslissen. Vind het echt te gek voor woorden allemaal dat je niets te horen krijgt als het weer geannuleerd wordt.

Als ie doorgaat met ziggo dat hij dan binnen paar dagen alles in orde heeft en werkend ook en niet nog een keer 10 werkdagen wachten

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Cimda1

1 week geleden - Mijn zoon heeft besloten door te gaan met ziggo en we hebben zelf via twitter contact gezocht met ziggo webcare of zoiets en het loopt nu, laten we hopen dat het ook doorloopt. Al met al bijna een maand zonder tv en internet nu. Dit is GEEN bericht van ziggo dus

Reactie van de melder van de klacht Cimda1

1 week geleden - Zie hierboven