Mijn Klacht:
Laatste tijd wel heel erg snel door mijn databundel heen.
Toen ik mijn 4G abonnement afsloot werd eerst gekeken hoeveel mbs ik voorheen gebruikte. Dit was gemiddeld 500 MB. Mij werd verteld dat ik genoeg had aan een databundel van 2GB. Mooi niet dus maand is net begonnen en heb al 80% verbruikt. Ik betaal €60,- p/m voor mijn abonnement voor dat geld had ik wel iets anders verwacht
Gewenste Oplossing:
Klacht spreekt voor zich

