Klacht: 4 x mis gegrepen op 1 dag

op 05 september 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag ,

Allereerst wil ik zeggen dat ik over het algemeen erg tevreden ben over jullie. Vriendelijk personeel die behulpzaam zijn.

Nou vond ik het wel jammer, dat ik van de week om boodschappen ging, en jullie geen volkoren wraps hadden ( op zich was dat geen probleem, je had niet alles hebben ), ben daarvoor naar de jumbo geweest.

Maar vandaag ging ik weer om boodschappen , ik wilde sperziebonen helaas waren die op, toenkant en klare gekocht in een zakje.
Vervolgens moest ik geitenkaas met honing hebben , helaas dat was ook op en er lag niks achter.
Toen had ik balsamico siroop nodig dat hebben jullie niet ( op zich niet zo erg, je kan niet alles hebben ­čśë ) .
Toen had ik toiletpapier nodig, die ik altijd heb was ook allemaal op.
Dus toen maar weer naar de jumbo gegaan.

Gewenste Oplossing:

Zou fijn zijn als je war minder vaak misgrijpt.
Heb het namelijk weleens vaker maar dan maar met 1 ding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Charlotteginger