Klacht: 4 weken wachten op nalevering van een kraan en 7 weken op terugontvangen van geld

op 16 december 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Klachten over Brugman Keukens en Badkamers

Klacht 1
Ik wacht al 4 weken op een nieuwe wastafelkraan voor mijn badkamer. De bestelde was verkeerd geadviseerd (dat kan gebeuren) en de nieuw uitgezochte zou een week levertijd hebben. Nu zit ik met een nieuwe badkamer maar met een onbruikbare wastafel… en dat al 4 weken lang !
Ik heb diverse malen gebeld en gemaild met het filiaal in Hoofddorp en met de Service-afdeling in Waalwijk, zonder goed resultaat. Ik word NIET teruggebeld na belofte dat wel te doen, ik krijg GEEN reactie op mails die ik stuur en bovenal: ik heb nog steeds geen kraan…
Het is een keukenkraan die in de badkamer moet en dat is kennelijk reden om de klant NIET te helpen binnen een normale termijn en ook niet op de hoogte te houden.
Klacht 2
Er zou een luxalonplafond in de badkamer komen, maar na inmeting bleek dat niet te passen. Die was ‘op afroep’ gezet en daarna dus afbesteld. Hiervoor moet ik dus mijn geld terugkrijgen, samen met nog een extra korting van € 100 vanwege een te rooskleurige indicatie van de montagekosten.
Ik heb netjes op tijd betaald om de levering te laten doorgaan, maar ik wacht nu al 7 weken op de terugbetaling van het teveel betaalde bedrag.
Ook hierover GEEN enkele mededeling over de voortgang of wanneer ik iets terug mag verwachten.
Klacht 3
Bij het uitzoek van de spullen, hebben we ook een WC drukknop uitgekozen die we mooi vonden. Bij de montage bleek er een heel andere op te zitten. Bij navraag was het antwoord: ‘dit is de enige die bij uw uitgezochte toiletblok past’. Ook hier: FOUTIEVE informatie bij de aankoop of een SMOES om het niet te hoeven veranderen. Ik weet het niet meer!
Ik snap werkelijk niet hoe Brugman het voor elkaar krijgt om zo met klanten om te gaan. In hun informatie bij de order staan zaken als: ‘afspraak is afspraak’, levering van A t/m Z, ‘ervoor zorgen dat uw badkamer 100 % in orde komt’. Ik heb er inmiddels geen enkel vertrouwen meer in.
Ik heb Brugman vorige week maandag via e-mail nog laten weten laten weten dat ik deze informatie online zou gaan zetten. Bij deze dus !

Ik binnen 1 dag mijn (keuken)kraan geleverd krijg en voor 22 december mijn geld retour heb.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht bbiermann

10 maanden geleden - Bedankt alvast voor de bemiddeling. De kraan is inmiddels vandaag geleverd, dus dat is fijn. Klacht 2 en 3 staan nog open. Ik werd nav de klacht en het doorsturen door www.klacht.nl aan Brugman wel direct teruggebeld.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 22 december 2017 om 13:18 geantwoord

Beste mevrouw Bierman,

Uw review en vervolg bericht hebben wij in goede orde ontvangen. Het spijt ons dat de levering niet geheel vlekkeloos is verlopen. Dit is zeker nooit onze intentie geweest. Het is wel weer dat klacht 1 inmiddels is opgelost. Wat betreft de overige 2 klachten wordt u wederom benaderd.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Thea Verhoeven - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht bbiermann

8 maanden geleden - De klacht is nog niet opgelost Voor klacht 2 heb ik half januari wel geld teruggekregen, maar niet incl. de 100 Euro extra korting. Dit had ik even niet in de gaten, maar bij narekenen klopt het toch niet. Mevrouw Vehoeven van Webcare, graag alsnog contact met mij opnemen hierover graag. Voor klacht 3 ben ik nog steeds niet benaderd door Brugman Hoofddorp. Die bellen gewoon niet terug helaas. Voor mij is de klacht dus nog niet geheel opgelost, vandaar ook de beoordeling van de 4 !

Heeft op 24 januari 2018 om 17:52 geantwoord

Klacht 2 is bij nader inzien toch niet helemaal afgehandeld, omdat niet het volledige bedrag is teruggestort. De 100 Euro zijn daarin niet meegenomen. Ik wil hierover graag per mail benaderd worden, niet telefonisch.

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

8 maanden geleden - Beste mevrouw Bierman, Naar aanleiding van uw opmerking dat u niet het gehele bedrag gestort heeft gekregen hebben wij u een mail gestuurd met daarin een bijlage. Hierin kunt u zien wat wij u hebben uitbetaald. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door bbiermann