Klacht: 4 uur plezier gehad van onze droger

op 18 december 2017 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Wij hebben een droger en wasmachine gekocht van Bosch de wasmachine doet het perfect maar de droger hebben wij om precies te zijn 4 uur plezier van gehad en toen zette hij zichzelf uit en gaf een code e56 aan.
Toen begon de ellende..
Bosch gebeld en een afspraak gemaakt het was donderdag en ze konden pas dinsdag.. fijn met een groot gezin de was niet kunnen drogen krijg je als opmerking tja dan moet maar een droogrek kopen tot die tijd..
Wtf??? Ik koop niet voor niks een droger..maar toch maar gewacht tot dinsdag.. monteur was er netjes om 12 uur.. hij gekeken droger gereset programma aangezet en na 20 min weer weg.. 10 min later weer die piep geluiden en ja hoor alles weer uit en weer e56.. klantenservice gelijk bellen half uur in de wacht en toen ik mijn verhaal uitgelegd had zegt die jongen ja dat is niet goed.. volgende week dinsdag komt de monteur weer even kijken.. waarop ik heel netjes vroeg “hij is net weg kan hij niet omdraaien of vanavond terug komen?” Krijg je als antwoord nee meneer zo werkt dat niet.. en dan een lach erbij.. toen ben ik heel boos geworden en zal het hier niet neer zetten wat ik heb gezegd maar ik ben heeeel boos geworden.. heb gelijk de winkel gebeld waar ik de boel gekocht heb en die waren zo onder de indruk en snapte niet waar bosch mee bezig was maar hun hebben de droger geruild voor een nieuwe en nu kunnen we weer drogen..

Helemaal niet

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dave Rutten