Klacht: 4 geretourneerde artikelen in zelfde pakket. 1 verwerkt!!!

op 03 augustus 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Heb 4 artikelen geretourneerd en er is er maar 1 verwerkt. Vreemd!!. Nu staat op de site dat er enkele dagen tussen kan zitten voordat het in zijn geheel verwerkt wordt. Aantal weken verder nog niks ..
Mail gestuurd. Excuus heb u dossier aangepast is in order nu. Hou de komende dagen uw account in de gaten. Niks… Weer mail gestuurd andere collega retour is wel verwerkt. Nog zoveel te betalen…. Lezen jullie verdere communicatie niet voordat jullie antwoorden. Er is 1 product verwerkt er waren 4 producten. 3 zijn niet verwerkt maar in dezelfde pakket teruggestuurd als de 1e product die jullie wel hebben verwerkt. Eerlijk bedrijf..

4 geretourneerde producten in hetzelfde teruggestuurd pakket eerlijk als retour verwerken! En niet maar 1 artikel !!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 03 augustus 2017 om 13:13 geantwoord

Beste mevrouw Kroeze, het spijt ons te horen dat drie artikelen van uw retourzending nog niet retour werden geboekt. Vandaag werd dit alsnog in orde gebracht. Binnen enkele werkdagen zal dit zichtbaar zijn in uw account. Wij bieden u onze excuses aan voor het geleden ongemak. Het team van bonprix

Heeft op 03 augustus 2017 om 14:47 geantwoord

Dit heb ik eerder in een mail gekregen dit antwoord!! Ook niks aan gedaan. Weer mail gestuurd andere collega zei: je retour is verwerkt. Pff ja 1 van de 4. Wil dat het nu opgelost wordt....

Alle klachten die gemeld zijn door Kindje1