Klacht: 4 dagen geen animatie, hotel liegt hierover Sunweb gelooft haar klant niet!!!!

op 20 september 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Hotel in kunkoy geboekt waar we 4 dagen geen animatie en muziek hebben gehad. Hier het hotel op aangesproken en die beloofde beterschap, dag 2 hetzelfde, dag 3 weer niets. Niet gemeld bij de hostess omdat we een dag later zouden vertrekken en wij geen vertouwen in haar hadden doordat ze veel verkeerde info had gegeven tijdens de welkom borrel. Customer Support gaf aan hier niets aan te kunnen doen omdat het hotel beweerd maar 1 dag geen entertainment en muziek te hebben gehad. Op zoover zelfde klacht gelezen van een andere toerist. Uit coulance omdat de medewerkster van Customer Support Sunweb ook een kindje had van 5 jaar oud een Intertoys bon van 25 euro aangezegd gekregen. Kort hierna een bon van 10 euro ontvangen. Schandalig de afhandeling en vertrouwen van je klant!!! Voor mij nooit geen Sunweb meer!!!

4 dagen geen entertainment waar wel voor betaald is. Kortingsbon van 100 euro.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

4 weken geleden - Goedemiddag, Wat vervelend dat de vakantie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar onze afdeling Customer Support. Met vriendelijke groeten, Team webcare Sunweb

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 09 oktober 2017 om 15:39 geantwoord

Beste meneer Kraan,

Allereerst vind ik het jammer om uw ontevredenheid te vernemen omtrent het entertainment in het hotel en omtrent de afhandeling van uw klacht. Inmiddels heeft u twee keer gesproken met mijn collega Sulaika waarin besproken is dat het hotel aangeeft dat er 6 dagen per week entertainment in het hotel is. De vorm van entertainment is verschillend, op sommige dagen is het puur live muziek. Hier zijn overigens geen vaste dagen voor, het kan voorkomen dat er niet elke dag iets te doen is maar u soms kunt luisteren naar live muziek. Daarnaast is er 1 dag per week geen entertainment, daar het entertainment team dan een vrije dag heeft.

Wij vinden het spijtig dat u ervoor gekozen heeft om geen contact met onze reisleiding of ons hoofdkantoor op te nemen, wellicht hadden zij of wij tijdens uw vakantie een oplossing kunnen zoeken om verbetering aan te brengen of een oplossing aan te bieden. Na thuiskomst is dit logischerwijs niet meer mogelijk. U heeft Sunweb niet volledig in staat gesteld een oplossing aan te dragen, wat ik betreur. Ik vind het dan ook niet gepast een hogere vergoeding aan te bieden. Dat neemt niet weg dat ik het jammer vind dat u hier ontevreden over bent.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Namens Sunweb wens ik u een fijne dag toe.

Team webcare Sunweb

Heeft op 09 oktober 2017 om 16:14 geantwoord

Buiten de oplossing van de klacht (waarin u weer het hotel geloofd en niet de klant, er was namelijk 4 dagen geen enkele vorm van entertainment, zelfs geen muziek alhoewel het hotel dit ontkend en aangeeft maar 1 dag geen entertainmentsite te hebben gehaf) bevreemd het mij dat door uw collega een tegoed bon van 25 euro is toegezegd en ik een bon voor 10 euro heb ontvangen. Kortom een leugenachtige organisatie!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door S 2008