Klacht: 4 afschrijvingen zonder product

op 17 augustus 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Via deze advertentie bij Google ben ik op 16 augustus 2017 het schip ingegaan.
Adv.www.inpixio.com/PhotoClip/Norge‎

Ik wilde graag een Nederlands talig fotobewerkingsprogramma aanschaffen. Omdat er steeds een storing was ook met betalen het steeds opnieuw geprobeerd. Er is afgeschreven 1x € 56,98 1x € 46,98, 1x € 49,99 en 1x € 39,99.
De afschrijvingen hebben plaatsgevonden zonder een link naar het product/download.

Daarop mijn bank (Rabo) gebeld. Op advies van mijn bank, gebeld naar Global Collect. Een zekere Bart van de Hooge pakte de telefoon aan en geeft aan te kunnen zien dat er afschrijvingen hebben plaatsgevonden. Maar hij doet er verder niets mee schuift het af, hij geeft mij wel een telefoonnummer 001888469563 met de suggestie om het via dit nummer verder af te handelen en het geld terug te vragen. Hij zegt dat hij verder niets kan doen.
Ik wil hierbij ook iedereen waarschuwen voor deze oplichters en hoop via deze weg hulp te krijgen om mijn geld weer terug te krijgen om zodoende toch een foto bewerkingsprogramma te kunnen aanschaffen.

Omdat deze oplichters nog adverteren bij Google heb ik geprobeerd om Google te bellen maar kom er niet tussen en er is ook geen email beschikbaar waar ik de activiteiten kan melden. Met onderstaande advertentie zijn ze nog actief. (Adv.www.inpixio.com/PhotoClip/Norge‎)

Geld terug. En de oplichters aanpakken.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 18 augustus 2017 om 10:16 geantwoord

18-Aug-2017 Mevrouw Van Rheenen per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Heeft op 18 augustus 2017 om 11:29 geantwoord

Er is nog geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door bosrheen