Klacht: 3x moeten betalen

op 02 juni 2018 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Heb etentje besteld bij social deal waarna ik wil betalen eerste 2 keren stond er op betaling mislukt 3 de keer was dit gelukt savonds kijk ik naar mijn rekening dit is er 3 keer van gegaan kan de klantendienst niet bereiken

Ik wil die 2 overige betalingen terug krijgen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Social Deal

2 jaren geleden - Beste Valerie, Hartelijk dank voor je bericht. Wat vervelend dat er dubbel betaald is. Uiteraard lossen we deze melding graag zo snel mogelijk met je op. Ik probeerde je te bereiken, maar je nam niet op. Wil je ons zo snel mogelijk bellen via 0882050505? Je mag vragen naar Roxanne :). Ik zorg dan dat je melding naar tevredenheid wordt verholpen :) graag zien we je telefoontje tegemoet. Groetjes, Roxanne Klachtafhandeling Social Deal

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 06 juni 2018 om 13:30 geantwoord

Beste Valerie,

Dankjewel voor je melding alsnog. Ik vind het super via de mail te vernemen dat het geheel is opgelost.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, bel ons dan gerust direct. Zodat we de service op maat kunnen bieden en al je vragen tijdig kunnen beantwoorden. Daar zijn we voor :)!

Ik wens je nog een fijne zonnige dag toe.

Groetjes,
Roxanne - Social Deal
Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door Valerii