Klacht: 3e klacht nog geen geld retour

op 17 juli 2015 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ordernummer 4763177

Naar aanleiding van een telefonische aankoop bij jullie heb ik 2 dingen.
Maandag 6 juli heb ik gebeld hoe het stond met de bezorging van mijn bestelde product. Nu bleek dat er onverwacht een onjuiste voorraadinformatie op internet stond en ze dus mijn bestelling niet konden leveren. Hiervan heb ik dus niets vernomen, heb zelf moeten navragen. Ik kon kiezen: annuleren order of wachten totdat het er weer was. Ik koos voor annulering en zou het geld terug ontvangen. Ik heb het bedrag nog steeds niet: wanneer kan ik dit verwachten?

Tevens wil ik een klacht indienen over jullie bereikbaarheid. Ik vind de wachttijden en het contact krijgen absurd lang. Dit is niet klantvriendelijk. Bij menig bedrijf zouden mensen al naar huis zijn gestuurd!!!!
1) Jullie mogen wel wat doen aan de telefonische bereikbaarheid.
2) wanneer kan ik het geld terugverwachten

dit is 3e klacht. er wordt gewoon niet gereageerd

Gewenste Oplossing:

als geld overgemaakt wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 30 juli 2015 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Metsemakers

Allereerst mijn excuses voor de lange telefonische wachttijden bij BCC.
Zoals gevraagd in uw klacht is deze bon geannuleerd en wordt weer terug betaald.
Ik heb voor de de financiële administratie gebeld en uw gegevens door gegeven.
Begin volgende week zou het bedrag weer op uw rekening aanwezig moeten zijn

Met vriendelijke groet,
Ronald van Veen
BCC Electro speciaal zaken

Alle klachten die gemeld zijn door Mandy Metsemakers