Klacht: Leveren van bestelling

op 30 mei 2017 over 3DNinja.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 28 april heb ik een bestelling geplaatst op de webshop 3D Ninja (ORD05023) volgens de website levertermijn “max 7 werkdagen”.
Toen ik na mijn betaling naar de status van mijn bestelling keek zag ik dat ze in de status “wachten op verzending” stond. Dus volgens mij was alles binnen en kon het geleverd worden. Na die 7 dagen stond de bestelling nog steeds in diezelfde status. Heb toen contact gehad met helpdesk en kreeg de melding dat de lasermodule niet binnen was. Een tijdje later nog steeds dezelfde status. Terug contact opgenomen met helpdesk. Nu was de printer niet meer leverbaar (out of stock in Europa), levertermijn onbekend. (dd 16/05/2017)
Heb toen gevraagd wat ze daarmee kunnen doen.
Heb toen een offerte gekregen van een andere gelijkaardige 3d printer.
Ben daarop ingegaan na de belofte dat die zeker op 18/05 ging verstuurd worden (ORD05247). Gisteren (19/05) stond die bestelling nog steeds in status “wachten op verzending” heb terug contact gehad met helpdesk en levering was nog niet vertrokken. Ze hebben contact gehad met fabrikant om de printer rechtstreeks naar mij te sturen en zij gingen de rest van die bestelling (die bij hun klaarlag) dezelfde dag naar mij sturen. Nu 1 dag later nog steeds dezelfde status. en ook geen bevestiging van verzending van beide zaken.

Bestelling zo snel mogelijk bij mij aankomt. Correcte info aub

Alle klachten die gemeld zijn door Tiani Platteau