Klacht: 370/470

op 20 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kort geleden is de 370 in ZH de 470 geworden waarbij de halte Brugrestaurant is komen te vervallen. Het is overgenomen door Rnet. Ze willen een snellere toevoer naar de luchthaven. Allemaal leuk en aardig maar nu doe ik er ipv een luttele 25 min om thuis te komen, nu 2.5 uur over. Want in de nacht hoeft natuurlijk geen snellere toevoer. Dan rijdt de bus natuurlijk nog steeds maar 1 x per uur. Rnet heeft in Alphen aan den Rijn ook allemaal nieuwe bushokjes geplaatst. Ik wil het budget daar van niet weten maar ik wil Rnet bedanken dat ik nog steeds droog kan staan, uit de wind kan staan en snachts, in het licht. Lantaarnpalen geven natuurlijk te weinig licht.

Gewenste Oplossing:

Plaats de halte brugrestaurant terug want met mij, zijn er een hele hoop andere gedupeerden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 december 2017 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Eengedupeerdpersoon,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is. Ik snap dat je goed baalt van zo'n lange reistijd met de nieuwe lijn 470.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Eengedupeerdpersoon