Klacht: 365

op 18 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weer gebeurt het dat lijn 365 richting Leiden op Rietschans 3 minuten te vroeg vertrekt.. Vorige week is nog beloofd dat hier op gelet zou worden. De volgende komt nu 16 minuten hierna..

Gewenste Oplossing:

Als ze stipt op tijd rijden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste, Jammer om te lezen dat lijn 365 richting Leiden vanochtend 3 minuten te vroeg is vertrokken. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik wil er graag intern melding van maken zodat er op de punctualiteit van lijn 365 gelet kan worden. Zou je aan kunnen geven hoe laat je vanochtend op de bus wilde stappen? Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht mbs87

1 jaar geleden - Het ging om de bus van 08:22uur. Ook de 56 reed overigens te vroeg weg (die heb ik toen moeten nemen van 08:35).

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Goedenavond Mari, Ik heb er een melding van gemaakt zodat er naar de punctualiteit van lijn 365 kan worden gekeken. Groet, ^JE

Reactie van de melder van de klacht mbs87

1 jaar geleden - De bussen blijven structureel te vroeg wegrijden.. Vandaag 2 minuten te vroeg.. (Bus van 08:38)

Heeft op 27 juli 2016 om 14:34 geantwoord

Ik ben nog steeds ontevreden over de punctualiteit. Vandaag ging de bus 3 minuten te vroeg weg. Of de tijden moeten officieel aangepast worden of de bussen moeten op tijd rijden. Het ging om de bus van 08:22 365 richting leiden, halte rietschans. De bus reed weg om 08:19u.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 juli 2016 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mari,

Spijtig om te lezen dat de bus nog steeds te vroeg vertrekt. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Excuses voor het ongemak die je hierdoor hebt ervaren.

Je melding heb ik opnieuw intern doorgegeven aan de vestiging waar het opnieuw besproken zal worden. Ik wil je wel adviseren om minimaal 5 minuten van te voren bij de halte te staan. Vertrektijden zijn namelijk bij benadering. Het kan voorkomen dat een bus eerder of later is dan de offici?le vertrektijd. Ook onze bussen zijn afhankelijk van overig wegverkeer. Een chauffeur mag en kan niet bij iedere halte zijn vertrektijd afwachten omdat dit voor onveilige verkeerssituaties kan zorgen.

Met vriendelijke groet,
^LH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door mbs87