Klacht: 3,5 maand vertraging keuken

op 19 juni 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Dit voorjaar is een keuken geleverd die wij bij Hornbach hebben besteld. Het ontwerp, de prijs en de klantvriendelijke houding van de verkoopmedewerker waren voor ons redenen de keuken hier te kopen. Bij de levering van de keuken waren diverse onderdelen beschadigd. De verkoopmedewerker heeft nieuwe onderdelen besteld. Deze zijn 8 weken later geleverd. Bij de 2e levering blijkt wederom een onderdeel verkeerd te zijn. Deze is inmiddels ook nabesteld, wij hopen met een kortere levertijd. Tot op heden zijn wij aan het wachten op de levering. WIj hebben een klacht naar het hoofdkantoor verzonden maar hier geen reactie op ontvangen en wachten nogsteeds op de levering van het onderdeel

We wachten al zeer lang op de keukenonderdelen en willen hier op redelijke wijze voor gecompenseerd worden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 20 juni 2016 om 13:34 geantwoord

Bericht van Hornbach

1 jaar geleden - Geachte heer Koster, Hartelijk bedankt voor het doorgeven van uw klacht. Uw klacht is behandeld door onze vestiging in Nieuwerkerk a/d IJssel. Zij geven aan u van de levertijden en de uitleg ervan te hebben voorzien en dat de nabestelling is geleverd. Mocht u onverhoopt nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met info.nl@hornbach.nl Wij hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Hornbach Nederland Bouwmarkt BV

Alle klachten die gemeld zijn door ArjanKoster