Klacht: 300€ id prullebak

Fam. Van der Steen op 10 juli 2020 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Wij zouden met onze zoon een rondreis door schotland maken. Toen kwam corona en kregen we al gauw annuleringen van hotels en autohuur.
Easyjet zei rustig af te wachten. Ivm 14 dgn quarantaine gingen wij er van uit dat de vlucht geannuleerd zou worden. Evt. Onzekere vragen konden we nergens kwijt, want easyjet niet te bereiken(de bekende 50 min ad lijn en erop gegooid worden)! Ook op twitter geen reactie! Omboeken voor evt. Volgend jaar zou bijna het dubbele kosten!
Easyjet veranderde ook nog ff hun terugtijd Vlucht!!
Dus hier zouden we zeker een voucher voor retour wensen. En ja hoor 1-2 dgn voor vertrek wordt de quarantaine opgeheven en staan wij met lege handen! Niet dat iemand zou begrijpen dat je een leuke rondreis gaat maken in coronatijd, maar easyjet zet mensen gewoon over!

Wanneer essyjet de reis zou vergoeden en in het uiterste geval een voucher.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. Van der Steen