Klacht: 30 minuten wacht

op 20 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste arivva,

Vandaag stond ik 16 minuten minuten te wachten op bus 12 richting Zwijndrecht die om 18:16 zou komen in dordrecht dichtbij de haven na deze 16 minuten wachten komt de bus eraan maar rijd de bus mij langs terwijl ik overduidelijk aan het zwaaien was ik hoop dat u er iets aan kunt doen want daarna moest ik extra 14 minuten in totaal wachten tot de volgende bus kwam.

Velat

Als de persoon een waarschuwing krijgt!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 december 2017 om 20:50 geantwoord

Beste Velvet,

Begrijpelijk dat je ervan baalt dat de bus je voorbij is gereden terwijl je hebt aangegeven dat je mee wou. Dat is uiteraard niet de bedoeling.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. In de regio zal je klacht verder opgepakt en uitgezocht worden.

Excuses voor het ongemak die je hebt ervaren vandaag.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

Lina
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Velvet