Klacht: 30 jaar 10.000 per maand.

op 29 juni 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Een van de hoofdprijzen (misschien wel de hoofdprijs) is 30 jaar 10.000 euro per maand. De prijs is dus 3,6 miljoen en dit elke maand weer.
Helaas is niet iedereen gegeven om na aankoop nog 30 jaar te leven.
In feite iedereen die boven de 51 jaar (uitgaande van de gemiddelde leeftijd van de Nederlander) maar helaas zijn er ook die veel jonger overlijden in verband met ziekte, ongelukken of iets dergelijks.
Maar zij allen hebben wel meebetaald aan deze loterij!

Wanneer alle prijzen gewoon per maand weer betaalbaar gesteld worden.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 30 juni 2016 om 07:56 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Graag bevestig ik u via deze weg dat het bij dit soort prijzen (zo ook bijvoorbeeld bij de hoofdprijs in de afgelopen Koningsdagtrekking) naast het overgemaakt krijgen van 10.000,- euro per maand ook mogelijk is het volledige bedrag in ??n keer uitgekeerd te krijgen. Mocht er daarnaast sprake zijn van overlijden van de winnaar, dan kunnen de erfgenamen tot een jaar na dato aanspraak maken op het restant van de prijs. De volledige voorwaarden van het prijzenpakket in de 1 juli trekking kunt u vinden op https://www.staatsloterij.nl/spel/prijzenpakket/1-juli-trekking

Hartelijk dank voor uw bericht en veel geluk!

Casper Beijk
Klantenservice