Klacht: 3 x bedrag betalen aan deur

op 09 mei 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Goeiemorgen
Ik heb begin april een grote bestelling geplaatst bij hm. Ik had ervoor gekozen om aan deur te betalen. Het zou ivm met feestdagen iets langer duren qua bezorging.
Koerier langs geweest 1x was niet thuis volgende dag weer langs geweest met 2 pakketen waarbij de koerier mij 2 x die bedrag vroeg. Ik hoezo 2 x ja mevrouw ik weet niet alleen zoals.hier staat gescan hoort u 2 x bedrag te betalen. Ik zeg tegen koerier sorry meneer ik betaal geen 2 x voor een pakket. Ik be contact op.met hm. Koerier weg ik hm half uur aan lijn voordat ik geholpen word
Eindelijk iemand gesproken uitzoeken sorry mevrouw probleem ligt bij hm u krijgt ter compens 20 kortingscode voucher per email gestuurd. Ik had zoiets v maar daar lost u my probleem niet op en de dingen die ik besteld.had met korting enzo.
Ja mevrouw u heeft pakket geweigerd en als pakketen terug gestuurd worden komen ze in magazijn terecht en dan kunnen wij niks doen. Hmmm raar en nu.
U krijgt kortingsvoucher ik hmm heb er niks aan als probleem.fout bij hm ligt.

Zaterdag komt koerier weer langs met pakket 3de keer met weer bedrag maar deze keer ben ik niet thuis maar me moeder (woon bij me moeder in ) en die ik aantal dagen daarvoor had aangeven dat er een pakket zal komen en bedrag betaald moet worden

Dus eigenlijk moest ik dus 3 x een bedrag betalen voor bedrag dat normaal 1 x zou moeten zijn ooh ja bedrag is 270 euro dus 3 x dat

Zaterdag contact gehad met hm weer gelukkig een dame gesproken die me situa begreep en ik niet de eerste bent met klachten enz…
Ze kon helaas niet veel betekenen tot dat pakket niet binnen zijn die 2 andere.

Op heden niks gehoord v hm en tracking v post zie ik elke keer dat het niet aangekomen is.

We hebben dus nu 270 betaald voor klein pakket die dus niet compleet is en in doet er niks mee en alleen afwachten.

Ooh ja ik kreeg email v mij order v 270 maar bij wat pakket die dus gestuurd zou moeten zijn waar aantal dingen niet compleet. En dat geven ze niet meteen aan.
Helaas!!!!!

Op 1 probleem zijn er dus meerdere problemen

Als ik mij geld terug krijg of mij incomplete order
Mocht dat zo niet zijn dan weg als klant zijnde

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Parii