Klacht: 3 weken wachten op levering!!!!

op 02 oktober 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Op vrijdag 15-9 heb ik mijn koelkast en gasfornuis (met monteur) besteld. Pas op zaterdag 23-9 zijn de spullen bij postnl aangekomen. De reclame over de volgende dag in huis klopt dus ook niet.
Do 28-9 zou het eindelijk bezorgd en geïnstalleerd worden. Maar wegens teveel zieken ging het niet lukken. Na veel telefoontjes met coolblue en postnl geregeld dat het vrijdag 29-9 bezorgd zou worden. Maar toen kwamen ze er achter dat het fornuis beschadigd was. Dus ze konden pas maandag leveren. Inmiddels is het maandag en kunnen ze weer niet leveren omdat het gasfornuis niet op tijd bij postnl was. Ik heb dus nog steeds geen spullen, moet al 4 dagen vrij regelen bij mijn werk en ik kan niet komen of spullen koud zetten. Ik ben echt zo verschrikkelijk boos!!!!!

Ik ben tevreden als mijn spullen onbeschadigd geïnstalleerd zijn. En ik een schadevergoeding krijg. Die is voor alle vrije uren die ik opgenomen heb, voor alle telefoontjes die ik heb moeten doen, en voor alle bestellingen aan eten die ik heb moeten doen omdat ik niet kan koken. Zo alles bij elkaar kom je dan op 1000 euro.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

1 maand geleden - Hallo Eline, Allereerst willen wij jou bedanken voor het schrijven van jouw review. Het is absoluut niet de bedoeling geweest jouw 3 weken te laten wachten op de levering van de bestelde producten. Dit is absoluut niet de service die van ons mag verwachten. We hebben de status van jouw bestelling gecontroleerd. Op dit moment loopt er een onderzoek en wordt er contact opgenomen met de koerier. Zodra er meer bekend is, zullen wij jou voorzien van een terugkoppeling. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons direct weten. Met vriendelijke groet, Coolblue

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 06 oktober 2017 om 20:11 geantwoord

Hi Eline,

We hebben begrepen dat de levering inmiddels plaats heeft gevonden. Ook is jou een voorstel ter compensatie gedaan. We horen graag of jij hiermee akkoord gaat. Dit mag jij per e-mail laten weten aan de collega die jou het voorstel gedaan heeft. Hopelijk is het zo naar tevredenheid met jou opgelost.

Groet,
Coolblue

Heeft op 07 oktober 2017 om 07:36 geantwoord

Ik hoef geen cadeau bon van coolblue of een boodschappen pakket. Ik zou graag gewoon een geldbedrag terug willen voor de onkosten die ik heb moeten maken. Ik vraag dan om 200 euro. En dat is eigenlijk nog veel te weinig. Ik heb 4x vrij moeten regelen!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Elvdijk