Klacht: 3 weken oud toestel zonder vallen of stoten scherm barst

op 24 juli 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

ik heb ongeveer 3 weken geleden een nieuwe Samsung s20 plus aangeschaft.. super blij mee in eerste instantie en ik ben altijd mega voorzichtig zeker met nieuwe spullen.
Ik had al veel klachten over de ultra versie gelezen dus toch voor de plus gekozen. Ik draag op de telefoon altijd een goede protector en een goed hoesje dit hoesje zit ook over de randen geen. Helaas haalde ik de telefoon uit mijn tas waar alleen die dag mijn lunch inzat en veder niks ik heb mijn tas op mijn arm gedragen dus er kan gewoonweg niks raars gebeurd zijn maar toch zat er een barst in. Nou ben ik een persoon die best wilt incasseren tenslotte zat de telefoon in me tas ondanks hij niet gevallen of gestoten is. Ik heb contact met samsung opgenomen en de medewerker Tessa gaf mijn zo naar gevoel dat de barst na aanleiding van een foto het geheel me eigen fout is en ik maar een hoesje en protector moest gebruiken ik gaf aan dit natuurlijk te doen maar mevrouw had een nare ondertoon en geloofde me toch niet. Nooit meer kies ik voor Samsung helemaal niet ma deze onbeschofte service

scherm laten maken op hun kosten of me tegemoed komen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chantaldani90