Klacht: 3 uuŕ vertraging

op 27 september 2017 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

20 september 2017 ging ik naar malaga met me gezin .eenmaal ingechekt en al aan boord kregen we te horen dat er is iets niet goed was met het toestel ,kan gebeuren maar het duurde 3 uur voor dat wij eindelijk gingen vliegen . Ik had een appartement gehuurd daar kwam ik 3 uur later aan het accommedatie was toen dicht ,heb 2,5 uur moeten wachten voordat ik in mijn accommedatie kon komen ,dacht een vroege vlucht te boeken dan had ik nog een hele dag om te genieten !!!maar helaas,was pas om half 5 in de middag in mijn appartement .groet j fernandez gijsman

Gewenste Oplossing:

Graag wil een een compensatie ,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door j fernandez