Klacht: 3 uur aan de telefoon om stoelen te veranderen

H. Berends op 03 januari 2020 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Voor de vlucht van Amsterdam naar San Francisco op 24 december 2019 wilde ik onze 2 stoelen ruilen, om comfort te kunnen zitten. Ik heb steeds andere medewerkers gesproken, maar keer op keer werd de verbinding verbroken.In totaal heb ik 5 medewerkers gesproken . De verbinding werd steeds verbroken. In totaal heb ik -echt waar- 3 uur aan de telefoon gezeten. Ik heb mij goed gedragen en ook de medewerkers waren steeds aardig. Uiteindelijk heeft de laatst gesproken medewerker de stoelen voor ons kunnen ruilen.We hebben geprobeerd om via de site om te boeken ,voordat we gingen bellen, maar de site gaf echt de meeste keren aan dat het voor mijn vrouw gratis was en voor mij niet, ik vertrouwde dat niet en iedere keer liep ik vast. Het was echt niet leuk om dit alles mee te maken. Daarom deze klacht.

De beide vluchten waren helemaal naar tevredenheid! Geweldig personeel en goeie bediening.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H. Berends