Klacht: 3 maanden verlengen bij dashcam actie

op 06 april 2018 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Sanoma,

Ik heb een vraag over het feit dat mijn abbonoment met 3 maanden is verlengd. Waarom is dit Normaal is dit toch 1 malig 1 maand en komt de rekening elke maand of was dit niet bij deze actie (al contact met de klantenservice gehad, zij wisten niet waarom het was maar ‘adviseerde’ me snel te betalen)

Gewenste Oplossing:

Als ik uitleg heb waarom het 3 maanden is elke maand

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht klachtenmeester

3 maanden geleden - Nooit een reactie mogen ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtenmeester