Klacht: 3 maanden achter elkaar dubbel van me relening halen

op 02 oktober 2017 over Energieflex in de categorie Energieleveranciers

Er word al 3 maanden lang dubbel geld van me rekening gehaald steeds moet ik bellen en morgen dus weer en dan moet ik zelf alles weer regelen met betalen omdat hun het niet automatisch kunnen doen steeds en dan beloven ze 3 maal toe dat het betalen erna steeds de 25e zal plaatsvinden maar vervolgens een week later weer geld van me rekenimg afhalen! Oplichters zijn het! Net als meer bedrijven word daar helemaal gek van ben aan het verhuizen maar moet continu veel tojd steken in bedrijven die hun administratie totaal niet op orde hebben en zomaar rekeningen afschrijven .

Dat ze vanaf deze keer naar 3 keer wel gewoon 1 keer per maand en de 25e de afschrijving doen. En 100 euro tegemoetkoming voor alle rompslomp die ik heb door net klant bij hun te zijn geworden. Ze zeggen eenvoudig geen rompslomp maar je hebt een pleurisbende met allemaal bedrijven als je net voor het eerst op jezelf gaat wonen dat is niet nomraal en zwaar frustrerend!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energieflex over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JimmyBraam1984