Klacht: 3 jaar problemen en nog steeds geen soelaas!

op 15 juni 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Al eerder 2x een klacht via dit platform geuit. Het blijkt namelijk dat Swiss Sense zaken alleen serieus wil nemen als social media worden ingeschakeld.
Na een historie van 3 jaar met in 1e instantie het leveren van het verkeerde bed, vervolgens omruil van bed zelf, daarna ernstige rugklachten vrouw,, diverse maal omruil toppers die niet den juiste maat hebben, toch nog een extra investering gedaan om de beste topper te kopen die na een half jaar bijna uit elkaar valt, gedurende de 3 jaar continue in eerste bejegend worden met een ongepaste mate van wantrouwen, lange levertijden, was voor ons de maat vol! Wij willen onze totale netto investering van € 4.000 terug. Na het plaatsen van de klacht op dit platform is een aantal maal contact geweest voor een oplossing. Wij kunnen € 4.000 aan tegoedbonnen krijgen. Dat lijkt substantieel, maar de producten die wij hebben gekocht, hebben een winkelwaarde van € 6.000. Dus in feite is het aanbod een kat in de zak. Om toch tot een oplossing te komen hebben wij een aantal weken geleden voorgesteld om simpelweg tot een omruil over te gaan van een vergelijkbaar bed dat voldoet aan onze verwachtingen. Hoewel wij eigenloijk niks meer met dit merk te maken willen hebben, vinden wij dit nog een schappelijke oplossing. Sindsdien reageert het bedrijf zoals gebruikelijk is: radiostilte. Tijdens eerder contact wordt snel verscholen achter een protocol, maar ik vraag me af welk protocol men heeft voor het feit dat mijn vrouw al bijna 2 jaar op een logeerbed ligt. Dus helaas ben ik genoodzaakt toch weer een klacht te plaatsen.

Idealiter: € 4.000 terug, maar anders een gelijkwaardig bed met een gelijkwaardige topper die aan onze wensen (met namen goede nachtrust) vodoen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 10:28 geantwoord