Klacht: 3 D Tekening. Plus tegels tekort

op 30 augustus 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

We hebben een badkamer gekocht bij Brugman Utrecht bij Thijs Feenstra voor ruim 6000 euro we zouden een 3D tekening krijgen nooit gehad lag aan het hooftkantoor zij hij nu kom ik 4 pakken tegels tekort moet ik weer 160 euro neer tellen omdat er zo goed gerekend word volgens Feenstra heeft hij het goed uitgerekend en dat er teveel snijverlies is maar dat is niet zo.en dat de maten van de badkamer niet kloppen hij heeft ze van de bouwtekening over genomen dus die kloppen

Nou je zou verwachten van een bad kamer van ruim 6000 euro dat van alle materiaal voldoende aanwezich is maar nee tegels zijn minimaal berekend

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

6 maanden geleden -

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 12 september 2016 om 16:38 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw de Klepper,

Na uw dossier in gezien te hebben kunnen wij u mededelen dat onze verkoop gehandeld, getekend en verkocht heeft volgens de door u doorgegeven maten. Tevens hebben zij een marge aangehouden voor snijverlies wat tevens mee berekend is in uw order. Derhalve zou u voor een bijbestelling echter gewoon dienen bij te betalen.

Wanneer u hier gebruik wil maken, vernemen we dat graag van u.

Er op vertrouwende u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door GG de Klepper