Klacht: 2x verkeerde laptop ontvangen

op 15 juli 2016 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 laptops besteld via coolblue.nl. Zowel in de beschrijving als in de afbeeldingen is het duidelijk een zilveren laptop. Helaas een zwarte versie ontvangen. Vriendelijk geholpen en een nieuwe besteld met een duidelijke vermelding erbij dat het een zilveren moet zijn. Helaas wederom ontvang ik een zwarte. Snel weer gebeld maar het enige dat ze kunnen aanbieden is een kortingsbon van 15 euro.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht een zelfde laptop te kiezen met dezelfde specificaties. Mocht deze iets duurder zijn alsnog de prijs betalen die ik in de eerste instantie heb bestaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door rick14