Klacht: 2x niet geleverd

op 06 juli 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tot 2x toe heeft de levering van mijn kledingkast niet plaatsgevonden.

De 1ste keer \’s ochtends bericht ontvangen over de het tijdsvlak waarin bezorgd zou worden. Ook een sms ontvangen dat de chauffeur er over een half uur zou zijn. Helaas geen levering. Ik heb contact opgenomen met Post NL extra@home en te horen gekregen dat het pakket niet compleet was, en ze daarom niet mogen leveren. Excuses dat ik niet gebeld was, had wel moeten gebeuren. De berichtjes die ik gekregen had, waren automatisch verstuurd en waren niet correct.

E.e.a. diende te worden uitgezocht en dat kon enkele dagen duren. Er zou contact met me worden opgenomen.
Vreemd genoeg kreeg ik na het weekend weer een sms bericht dat er de volgende dag geleverd zou worden. Wederom contact opgenomen met uw bedrijf en dat bleek niet te kloppen. Er zou niets worden geleverd.

Daarna heeft een medewerker gebeld en die had bevoegdheid om de bezorging te mogen laten doorgaan, ook al was het niet compleet.
Het is namelijk niet zeker dat het niet compleet is.

Voor de 2e bezorgdatum weer vrij genomen. \’s ochtends om 10 uur gebeld om na te gaan of alles goed in de planning stond. Alles was in orde. Om 15.00 uur nog geen levering, dus maar weer gebeld. Ik kreeg te horen dat de levering niet door zou gaan omdat het pakket niet meer in de wagen paste. Dit was al om half 9 bekend. Waarom ik niet gebeld was, kon de medewerker niet aangeven. Doorverbinden met een leidinggevende was geen optie. Een goede oplossing kon men niet bieden. De geboden oplossing was de levering opnieuw inplannen.
Dus wederom een vrije dag nemen van het werk!

Er is nu geregeld dat de levering als eerste zal plaatsvinden. Het zal mij benieuwen.

7-7-2017: de afspraak was dat de bezorging in de ochtend zou zijn. En ja hoor, vanochtend een bericht ontvangen dat de levering tussen 15.00 en 18.00 zal zijn. Waardeloos! Weer houden ze zich niet aan de afspraak. Ik heb de bezorging moeten annuleren aangezien de middag voor mij geen optie was.

Wanneer ik tevreden ben? Dat zal lastig zijn, na zoveel fouten.
Het zou netjes zijn als jullie een vergoeding geven aan klanten waarbij zoveel mis gaat.

In ieder geval ga ik ervan uit dat de volgende levering plaats vindt conform afspraak.

Mocht de kast niet compleet zijn, dan verwacht ik dat er door post nl contact wordt opgenomen met Otto om dit alsnog goed te regelen op korte termijn (nalevering binnen een week)

Ik had er minder problemen mee gehad als ik tijdig gebeld was, en niet zelf had moeten bellen. Een belangrijk verbeterpunt!
En bij klanten waar zaken mis zijn gegaan, bel ze na de geslaagde levering even op. Vraag hoe het is verlopen? Of er nog wensen zijn. Goede nazorg kan geen kwaad bij ontevreden klanten.

Ik zou tevreden zijn geweest al er een oplossing was geboden waar ik goed mee kan leven. Bijvoorbeeld levering \'s avonds op dezelfde dag. Helaas was dat toch echt niet mogelijk volgens de medewerker. Verbeterpunt: zorg voor goede oplossingen.

Post NL geeft aan dat Post NL extra@home een extern bedrijf is en zij er weinig aan kunnen doen. Post NL, zorg ervoor dat ook externe bedrijven hun zaakjes op orde hebben. Want reken maar dat het invloed heeft op de reputatie van Post NL.

Tot slot hoop ik van u reactie te ontvangen op deze klachtenbrief.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 07 juli 2017 om 16:31 geantwoord

Beste mevrouw Kuipers,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.

Ik heb u gebeld om de situatie uit te leggen, helaas geen gehoor. Daarvoor heb ik een vm bericht ingesproken. Mocht u nog vragen hebben, dan verneem ik dat graag via deze pagine.

Voor een bezorgafspraak kunt u bellen met 088-2363764. We zijn bereikbaar tussen 8.00 uur en 20.00 uur.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door N. Kuipers