Klacht: 2x kapotte vaatwasser !!

op 04 september 2018 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Waar moet ik beginnen. In 2016 schafte ik een nieuwe keuken aan via Mandemakers. Bij de keuken kocht ik apparatuur aan waaronder een vaatwasser van whirlpool. Alles aangesloten en wel werkte het prima. Tot een half jaar later de vaatwasser stond vol water en pompte niet meer af. Ik gebeld naar Mandemakers want ik dacht die kunnen me vast verder helpen. Nou nee hoor moest contact opnemen met whirlpool daar begon de ellende.. eerst een kwartier aan de lijn.. daarna via een keuze menu uitleg gegeven. Ik kreeg terug dat er een monteur langs moest komen. Nou prima onder garantie zei ik nog. Tot mijn verbazing kwam de monteur en was 2 min bezig en het zou weer werken. Ik vroeg of het onder de garantie viel de reactie nee je ontvangt de factuur… Tot mijn verbazing zei hij wees blij dat ik snel klaar ben als het langer duurt kost het nog meer.. Ik ontving de factuur en belde naar whirlpool en ze vertelde me dat dit niet onder de garantie viel… Ik heb het erbij gelaten en de factuur betaald. 29 augustus ik doe seconde de vaatwasser open en hij staat helemaal vol water.. proberen via een ander stopcontact maar hij doet niets meer. Ik whirlpool weer gebeld. Daar komt het ik vertel over de vorige keer en leg de medewerker alles uit. Hij reageert met oh dat is raar ditg valt gewoon onder de garantie je had die 80 euro nooit hoeven te betalen. .. Ik maak een afspraak voor een monteur en vraag of hij die 80 euro wil aftrekken van het bedrag dat ik straks moet betalen 90 euro !!!! En als hij langer bezig is nog meer. Hij geeft aan dat dat niet kan tot mijn grote verbazing geeft hij aan dat ik een garantie pakket kan afsluiten!!! Omdat jullie mij flut apparatuur verkopen moet ik een g garantie pakket afsluiten het wordt steeds gekker !!

Geld monteur kosten terug en werkende vaatwasser

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door evawieringa