Klacht: 2x geld innen voor hetzelfde en geen geld terug

op 28 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een E-ticket gekocht voor de Efteling en na betaling geeft de website aan dat er iets fout is gegaan met de betaling…terwijl het bedrag wel is afgeschreven van mijn rekening…geen e-mail met het E-ticket. Omdat mij dochter het ticket meteen nodig had 20 minuten later nog maar eens geprobeerd en toen ging alles goed en was er 1 minut later een e-mail.
Vervolgens via Twitter contact gezocht met NS_online en daar beloven ze het meteen terug te storten…binnen een paar dagen. Niets dus. Nu beweert een collega dat het beleid van de NS is om zo iets na 3 weken te betalen… En als klant wordt je door die lui achter hun Twitter-account met jij aangesproken?!

Gewenste Oplossing:

Als ik nu meteen mij geld terug krijg zoals dat 'normaal' zou moeten zijn. Stel je voor dat een zakkenroller die op heterdaad betrapt wordt stelt dat ie het geld over een aantal weken misschien terugbetaald?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 09 augustus 2016 om 07:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MENEER Thijssen