Klacht: 2x geen krant gehad

op 06 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht J Langeveld

1 jaar geleden - Dat de telegraaf elke dag bezorgd wordt en de bezorger niet zo slordig is, ons over te slaan. Wij zitten echt op de krant te wachten.

Reactie van de melder van de klacht J Langeveld

1 jaar geleden - Hopelijk dat het niet weer gebeurt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 juni 2016 om 15:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer of mevrouw Langeveld,

Vriendelijk bedankt voor uw melding dat u De Telegraaf nu twee keer niet heeft ontvangen. Wij hebben uw account bekeken en zien dat er nog geen meldingen hiervan zijn gemaakt. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om dit telefonisch of via mijnmedia.nl door te geven, zodat wij dit door kunnen geven aan ons distributiecentrum. U bent namelijk onze enige referentie dat de bezorging goed verloopt en zo kunnen wij problemen op tijd oplossen. Wij hebben nu deze twee meldingen doorgegeven en gaan ervanuit dat dit zo spoedig mogelijk zal worden opgelost. De gemiste edities worden verrekend met uw abonnement. Mocht u toch nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

Monique

Alle klachten die gemeld zijn door J Langeveld